pierwsza zimowa jazda

Sobota, 27 października 2012 | dodano:27.10.2012Kategoria Rekreacja
Dzisiaj miał być ostatni już chyba start w tym sezonie w AR Wygoniec ale jak to w tej jesieni niestety bywa nic z tego nie wyszło. Ostatnimi czasy nawał innych zajęć oraz zbliżająca się wielkimi krokami zima powodują, że jakoś nie udaje mi się zrealizować żadnych ambitniejszych planów związanych z rowerem. Sezon startowy 2012 można uznać za zakończony (wystartuje już tylko w biegu Niepodległości w Gdyni) i jak to często bywa znowu nie udało mi się zrealizować tego co wcześniej zaplanowałem. Dzisiaj wsiadłem na rower i pokręciłem się tylko po okolicach Czarnej Wody, ale przynajmniej miałem okazję przetestować po raz pierwszy moje nowe koła - obręcze DT Swiss XR 3500, Piasty Shimano XT (P:765 T:775) i szprychy Sapim Race. Kręcą się bardzo fanie i teraz trochę żałuję że to właśnie nie od kupna nowych kół i opon zacząłem modernizację mojego roweru, bo zmiany w tych miejscach są chyba najbardziej odczuwalne podczas jazdy. W nocy mróz i jak wyjeżdżałem na termometrze był ledwo 1 stopień co spowodowało po godzinie jazdy że zaczęło być zimno w palce - muszę w końcu zainwestować w jakieś owiewy na buty. Dane wycieczki: