kociewskie szlaki rowerowe

Sobota, 18 sierpnia 2012 | dodano:21.08.2012Kategoria 100km <, Rekreacja, we dwójkę z bratem
Korzystając z ostatnich chyba w tym roku upałów w trakcie lata, wyruszamy wspólnie z bratem z Czarnej Wody do Starogardu i z powrotem korzystając w tym celu prawie w całości z Kociewskich Szlaków rowerowych jakie zostały wytyczone w naszym powiecie ponad dwa lata temu. W trakcie wycieczki zaliczyliśmy w całości lub tylko fragmentarycznie 4 takie szlaki: niebieski z czarnej wody do Starogardu, w drodze powrotnej były to zielony, niebieski i na końcu czerwony. Niestety zawieruszyła mi się gdzieś mapa z nazwami tych szlaków, a z niewiadomych dla mnie przyczyn nie działa strona internetowa ma której były mapy dostęne on-line. Przy okazji znaleźliśmy kilka nowych ciekawych miejsc jak niszczejący dwór w Nowej Wsi Rzecznej pod Starogardem czy składowisko odpadów w Starym Lesie - wielokrotnie przejeżdżaliśmy w pobliżu samochodem, ale dopiero z perspektywy roweru udaje się coś takiego zlokalizować. Nadmiar słońca i ogólna duchota powodowały jednak dość szybkie zmęczenie, przez co na koniec jechało się już dość ciężko pomimo tego że łączna długość wycieczki wyniosła niewiele ponad 100km. Niebawem powinienem dodać też jakąś relację fotograficzną. Dane wycieczki: