King Oscar MTB Maraton w Gniewinie

Niedziela, 12 sierpnia 2012 | dodano:13.08.2012Kategoria MTB XC Maraton
Mój start w pierwszej edycji tego maratonu uważam za udany i jestem z niego zadowolony (przy mojej obecnej formie i możliwościach). Wystartowałem na trasie Mega (40km) i ukończyłem ją w czasie 2:09h więc przyzwoicie, jedynie tradycyjnie na starcie było mi ciężko, ale szybkie starty nigdy nie były moją mocna stroną. Trasa była bardzo wymagająca kondycyjnie, natomiast technicznie nie nastręczała zbyt wiele trudności może poza krótkimi fragmentami. Zaliczyliśmy całą masę podjazdów, w tym podjazd po asfalcie wzdłuż rur od jeziora Żarnowieckiego do górnego zbiornika elektrowni szczytowo pompowej (2 lata temu, zjeżdżając z tego zjazdu zaliczyłem tam swój rekord prędkości -prawie 65km/h. Trasa była bardzo ciekawa i na pewno pojawię się na niej za rok, jedyne co mi się nie podobało to całe masy gliny zalegające w niektórych miejscach, które skutecznie oblepiały opony i ramę mojego roweru, powodując że chwilami jechało się jak po lodzie. Dane wycieczki:
Pr. maks.:52.54Temperatura:19.0 HRmax:182( 92%)HRavg170( 86%)