V RnO Wygoniec z Kalisk do Czarnej Wody

Sobota, 22 października 2011 | dodano:22.10.2011Kategoria Rajd na Orientację, we dwójkę z bratem
Dzisiaj zaliczony start w lokalnym Rajdzie na Orientacje który wystartował z Kalisk i skończył się w Czarnej Wodzie (no i pierwszy raz startowałem w drużynie wspólnie z bratem). Obsada była dość skromna, bo oprócz nas dwóch na start do Kalisk przyjechało jeszcze tylko 5 innych bikerów i w ten sposób wystartowały łącznie 3 zespoły. Trasa stosunkowo prosta i przyjemna, mapa też bez żadnych większych udziwnień no i doskonale znany nam teren spowodował, że bezkonkurencyjnie wygraliśmy. Jedynie przy pierwszym PK pojechaliśmy trochę nie tak przez co straciliśmy parę minut, a potem to już praktycznie bez żadnych większych problemów. Zawody może nie były najwyższej rangi, ale zawsze lepiej spędzić sobotni ranek na pedałowaniu w pięknych okolicznościach przyrody niż na siedzeniu w domu tym bardziej, że pogoda dzisiaj dopisała. Podany dystans to km przejechane w czasie rajdu plus dojazd z CzW do Kalisk i powrót z bazy rajdu do domu. Dane wycieczki: