VI Maraton MTB Gdynia 2011

Niedziela, 2 października 2011 | dodano:03.10.2011Kategoria MTB XC Maraton
Ostatni już chyba start w sezonie 2011 zaliczony w Gdyni. Do maratonu tego przymierzałem się już 3 sezon i wreszcie odważyłem się aby wystartować i decyzji tej na pewno nie żałuje. Trasa najtrudniejsza z tych w jakich brałem udział w tym roku, ale z drugiej strony to zdarzało mi się jeździć już po dużo trudniejszych terenach. Nie podobał mi się tylko tłok jaki zrobił się na pierwszych kilku km które poprowadzone były na dość długim zjeździe. Kondycyjnie wypadłem dość dobrze poza końcówką pierwszego okrążenia kiedy dopadł mnie już tradycyjnie mały kryzys (coś muszę chyba zmienić w treningach bo regularnie słabnę po jakiś 10km od startu a potem zawsze łapię drugi oddech). Pomimo tego, że start traktowałem w kategoriach rekreacyjnych bez napinania się na wynik to i tak udało mi się zająć chyba najlepsze miejsce w tym sezonie, bo wyprzedziłem ponad połowę stawki na dystansie 36km. Podany dystans wycieczki to start w maratonie wraz z dojazdem i powrotem do domu. Trasę 36km pokonałem w czasie 1h 56min włączając w to dwa przymusowe postoje spowodowane tym że raz spadł mi na podjeździe łańcuch, a za drugim razem odkleiła mi się zapasowa dętka którą miałem przyczepioną do sztycy podsiodłowej (w kościerzynie patent ten się sprawdził, ale tam przykleiłem ją za pomocą taśmy izolacyjnej, a teraz tylko za pomocą zwykłej cienkiej taśmy przeźroczystej).

Dane wycieczki:
Pr. maks.:0.00Temperatura:19.0 HRmax:187( 95%)HRavg170( 86%)