Wycieczka do Rewy

Niedziela, 19 czerwca 2011 | dodano:19.06.2011Kategoria Rekreacja
Nigdy nie odwiedziłem jeszcze terenów na północ od Gdyni, głównie przez brak dogodnych ścieżek rowerowych przez miasto i konieczność prawie 20km przejazdu przez kolejno Gdynią, Rumię i Redę. Ale ponieważ zachciało mi się zwiedzić nowe tereny dlatego dzisiaj postanowiłem pojechać do Rewy. Podróż przebiegała z przygodami bo po 20min dość mocno się rozpadało, ale na szczęście większość deszczu udało mi się przeczekać pod dachem. Potem pogoda się poprawiła, ale czarne chmury cały czas czaiły się gdzieś na horyzoncie. Gdy dojechałem do Rumi to chciałem poruszać się po ścieżkach rowerowych, przez co zamiast trzymać się głównej drogi zaprowadziło mnie one gdzieś w centrum miasta. No ale w końcu przejeżdżając m.in. przez jakąś łąkę na tyłach Auchan dojechałem do Redy. Potem już bez problemu przez łąki do Rewy i z powrotem do Gdyni przez Mosty i Kosakowo. W samej Gdyni znów trochę problemów z przejazdem, ale w końcu udało się wrócić do Redłowa.

Wrak kutra rybackiego w Rewie © mack86

Molo i plaża w Rewie © mack86

Boczna droga do Rewy poprzez Rewskie Błota © mack86

Szlak rowerowy przez Mostowe Błota na wschód od Redy © mack86

Boczna ścieżka przez Rumię © mack86

Krzyż upamiętniający zasłóżonych ludzi morza w Rewie © mack86
Dane wycieczki:
Pr. maks.:0.00Temperatura:20.0 HRmax:142( 72%)HRavg118( 60%)