VI Kaszubska Włóczęga

Sobota, 14 maja 2011 | dodano:14.05.2011Kategoria Rajd na Orientację
W imprezie tej miałem wystartować już rok temu, ale w ostatniej chwili musiałem zrezygnować, natomiast dla odmiany w tym roku na dzień wcześniej zdecydowałem że jednak wystartuję po tym gdy okazało się że w sobotę nie będzie planowanej wcześniej delegacji. No i w ten sposób zajechałem do Bożego Pola Małego pierwszy raz pakując swój rower do bagażnika mojego Yarisa. Dodatkowo przed samym startem spontanicznie stworzyłem zespół wspólnie z nowo poznanym kolegą Mirkiem z Lęborka, który przyjechał na nowo zakupionym fullu kellysa pachnącym jeszcze nowością aby pierwszy raz w życiu wystartować w zawodach na orientację. Myślę, że decyzja o tym aby połączyć siły wyszła nam chyba obydwu na dobre, chociaż nie ustrzegliśmy się kilku błędów. W dwóch miejscach pobłądziliśmy; najpierw na dojeździe do PK5 który był zlokalizowany w nieczynnej żwirowni w okolicach leśnictwa Paraszyno, a potem przy PK 12 na terenie poligonu wojskowego. Impreza bardzo mi się podobała, organizacją nie odbiegała wiele od Harpagana, a wpisowe było prawie 4 krotnie niższe. Do tego bardzo podobała mi się trasa z punktami kontrolnymi zlokalizowanymi w naprawdę ciekawych miejscach (szczególnie PK 13 na pkt. widokowym "Szczelina Lechicka"). Postanowiłem, że będę musiał wrócić w te tereny jeszcze raz, i objechać je na spokojnie w wakacje. Ogólnie udało się nam znaleźć 9 z 16 PK (w tym dwa stowarzysze) co dało nam 107pkt. wagowych i 17 miejsce na 37 startujących zespołów. Wynik jak najbardziej przyzwoity, tym bardziej że całą trasę jechało mi się bardzo dobrze kondycyjnie i cisnąłem do samego końca w niezłej formie.

Punkt widokowy Szczelina Lechicka © mack86

Wieża Widokowa Jelenia Góra k. Bożegopola Malego © mack86

Groty Mirachowskie © mack86

Księżycowy Krajobraz Poligonu Wojskowego w Porzeczu © mack86

Łąka pokryta Mniszkami Lekarskimi w okolicach wsi Dragolewo © mack86
Dane wycieczki:
Pr. maks.:0.00Temperatura:19.0 HRmax:176( 89%)HRavg131( 66%)