VIII Leśny Maraton Rowerowy w Wejherowie

Sobota, 7 maja 2011 | dodano:08.05.2011Kategoria MTB XC Maraton
Pierwszy start w zawodach w tym sezonie i jednocześnie mój debiut w Leśnym Maratonie rowerowym w Wejherowie. Zająłem miejsce raczej bliżej końca stawki niż początku, ale dobrze zdaję sobie sprawę z tego, że w tym roku za mało km jeszcze przejechałem aby być zadowolonym z wyniku. Dlatego też start potraktowałem w kategoriach treningowych no i można powiedzieć, że jestem z niego zadowolony poza jedną ale za to niezwykle kosztowną wpadką, kiedy pomyliłem trasę koło 30km i niepotrzebnie zrobiłem nadprogramowe 2km. Straciłem w ten sposób kilka ładnych minut, ale podobno czołówka wyścigu też miała podobne problemy, bo akurat oznakowanie trasy nie jest najmocniejszą stroną tego wyścigu. Z trasy to chyba każdy uczestnik zapamięta tony pisaku i kurzu w powietrzu - momentami jechało się jak po plaży. To efekt braku opadów przez dłuższy czas. Sama trasa może nie była tak malownicza jak na maratonach w 3mieście albo Kościerzynie gdzie dane było mi poprzednio wystartować, ale spodobało mi się na tyle, że w przyszłym roku też spróbuję swoich sił w tym wyścigu. W trakcie samego wyścigu przejechałem 46,14km w czasie 2:10:47, reszta dystansu to dojazd z dworca w Wejherowie do leśnictwa Kępino gdzie zlokalizowany był start. Dane wycieczki:
Pr. maks.:0.00Temperatura:16.0 HRmax:185( 94%)HRavg170( 86%)