XLVI Rajd na orientację Pierwiosnki

Sobota, 9 kwietnia 2011 | dodano:09.04.2011Kategoria Rajd na Orientację
Dzisiaj drugi raz z kolei wystartowałem w RnO Pierwiosnki organizowanym w okolicach mojej rodzinnej miejscowości Czarna Woda. W zeszłym roku pomimo bardzo słabej nawigacji udało mi się zająć 2 miejsce, dzisiaj natomiast odniosłem swoje pierwsze w życiu zwycięstwo w zawodach rowerowych :) Ale żeby nie przeceniać sukcesu, to należy dodać ze oprócz mnie jechało tylko 5 innych rowerzystów, bo impreza ta przeznaczona jest raczej dla piechurów i dopiero drugi raz w historii odbyła się również trasa rowerowa. W porównaniu z poprzednim rokiem znacznie udało mi się poprawić nawigację, dzięki czemu odnalazłem 10 z 11 pkt. kontrolnych. Na mecie co prawda dowiedziałem się że 4 z nich to były stowarzysze, ale i tak jestem zadowolony. Teraz przydałoby się wystartować w jakiejś większej imprezie, ale przyszłotygodniowego Harpagana jednak odpuszczam, bo na takie ekstrema po zimowej hibernacji jest jednak za wcześnie. Ale już na jesienną edycję stawię się na 100%. Dane wycieczki:
Pr. maks.:35.00Temperatura:8.0 HRmax:185( 94%)HRavg137( 69%)