VI mistrzostwa Starogardu Gdańskiego w MTB XC

Sobota, 25 września 2010 | dodano:26.09.2010Kategoria MTB XC
Pierwszy start w zawodach XC, który zakończył się jednak totalną porażką. Wyszła na jaw spora przerwa w treningach i regularnej jeździe jaką miałem we wrześniu. W połowie pierwszej rundy zaczęły łapać mnie skurcze, nie mogłem złapać oddechu ani rytmu, więc spadłem praktycznie na sam koniec stawki. Przez moment myślałem nawet o tym aby się wycofać, ale zaczepiłem się na kole zawodnika który zamiast się ścigać jechał sobie rekreacyjnym tempem, dzięki czemu udało mi się opanować kryzys, ale o walce o jakieś przyzwoite miejsce nie było już mowy. Do tego ktoś jeszcze zerwał taśmę na trasie zawodów przez co dwa razy pomyliłem drogę. A żeby nieszczęść nie było za mało to nie wyrobiłem jeszcze jednego ostrego zakrętu, zaliczyłem glebę i do końca trasy łańcuch szorował mi o przednią przerzutkę przez co teraz będę musiał się bawić w jej regulację. Ale samej decyzji o starcie nie żałuję, zawsze to dodatkowe doświadczenie. Wyciągnąłem też wnioski, tak aby nie startować w zawodach nie mając możliwości się do nich porządnie przygotować i dlatego poza harpaganem odpuszczam już starty w tym roku. A jeśli w przyszłości zachce mi się jeszcze startować w XC to koniecznie muszę do dotychczasowych treningów wytrzymałości i podjazdów, dołączyć także trening szybkościowy po płaskim. No i koniecznie trzeba poćwiczyć nad technika pokonywania ostrych zakrętów bo to jak na razie moja słaba strona. Gratulacje dla mojego brata, dla którego były to pierwsze zawody rowerowe w życiu i udało mu się zrealizować swój cel tzn. wyprzedzić mnie, a dodatkowo zajął jeszcze 6 miejsce w kat. elity i dostał puchar dla najlepszego zawodnika z Kociewia. Dane wycieczki:
Pr. maks.:0.00Temperatura:22.0 HRmax:185( 94%)HRavg172( 87%)