wycieczka po szosach kaszub

Wtorek, 20 lipca 2010 | dodano:20.07.2010Kategoria we dwójkę z bratem, Rekreacja, Opony szosowe, 100km <
Wczoraj zakończyłem oficjalnie studia wyższe więc wreszcie mam więcej czasu na jeżdżenie :) Dlatego dzisiaj skorzystałem od razu z nadmiaru wolnego czasu i wspólnie z bratem wyruszyliśmy na objazd kaszub po asfalcie. Nasza trasa pokrywała się w dużym stopniu z trasą 39 harpagana w Ossowej: Sopot Kamienny Potok - Gdynia (podjazd Wielkopolską i Chwarzczyńską aż do Dąbrowy) - Wiliczno - Leśnictwo Rogulewo - Koleczkowo - Kielno - Kamień - Szemud - Głazica - Cząstkowo - Smażyno - Zęblewo - Łebno - Pomieczyno - Przodkowo - Czeczewo - Tokary - Miszewo - Banino - Rębiechowo - Klukowo - Gdańsk Owczarnia - Leśnictwo Sopot i powrót do Kamiennego Potoku. Czas byłby lepszy, ale brat na razie jest dopiero na etapie budowy kondycji i cały czas wiózł mi się na kole nie dając żadnej zmiany (chociaż dla mnie była to też dopiero druga setka w tym roku). No i na koniec skończyło się nam paliwo, bo zapomniałem zabrać bidonu do swojego roweru i mieliśmy tylko 5zł na zakupy dodatkowego prowiantu. Dane wycieczki:
Pr. maks.:51.20Temperatura:25.0 HRmax:157( 80%)HRavg128( 65%)